INDMELDELSE

Vil I have mere indflydelse på jeres hverdag og jeres gymnasium? I DGS tror vi på, at vi skaber den bedste uddannelse i fælleskab. Bliv aktiv!

Det er dit elevråd der melder jeres skole ind i DGS. Det koster 15 kr. pr. elev på skolen at være medlem af DGS. Vi sender en samlet faktura hvert år efter vores landsmøde, som betales af din skole. Medlemsåret løber fra 1. januar til 31. december og I er medlemmer indtil I melder ud. Læs mere om udmeldelse nederst på siden.

Som medlem af DGS får I mulighed for at sætte jeres præg på vores politik, deltage i vores kurser og meget mere. Se hvilke kurser vi tilbyder under fanen ‘Til elevråd’ og hvad I ellers kan deltage i under ‘Arrangementer’.

Meld jer ind i DGS ved at udfylde indmeldelsesblanketten. Scan QR-koden eller tryk her.

Udmeldelse

Hvis jeres elevråd ønsker at melde jer ud af DGS, skal I sende en mail til kontakt@dgsnet.dk. Vi opkræver kontingent, hvis I udmelder jer efter landsmødet, men vil så ikke opkræve det efterfølgende år.