Landsmødet 2020

Den 6. juni har vi i Danske Gymnasieelevers Sammenslutning holdt Landsmøde og valgt et nyt formandsskab, som tiltræder 1. juli. Stort tillykke til Ingrid Kjærgaard, som skal lede organisationen med Emma MacLean Sinclair og Karoline Dolmer.

Stort tak til alle deltagere på dette års Landsmøde.

Samtidig skal der lyde et varmt velkommen til de nye i vores hovedbestyrelse: Peter Hove, Clara Andrea Wennerstrøm Radl, Alma Tynell Dragsted, Sebastian Kirkgaard Nielsen, Nikoline prehn, Mikkel Roldsgaard, Oscar Langtved Pallisgaard, Oliver Payne, Michael Wittrock, Anna Vinther og Patrick Desmond.

Den afgående daglige ledelse takker for et fantastisk og lærerigt år, og giver nu trygt stafetten videre. Tak igen til alle mega seje aktive i Danske Gymnasieelevers Sammenslutning, der gør hele forskellen!

Gymnasieelever: Unge uden uddannelse rammes hårdest i krisetider - styrk vejledningen

Flere gymnasieelever mistrives med virtuel undervisning